Godmorgon!

Godmorgon!
Vaknade ganska tidigt idag eftersom att mamma väckte mig vid halv 8. Men jag försökte somna om så jag gick upp för typ 1 timma sen.
Är hemma idag med, behövde en dag till faktiskt. Mår bättre men det känns bäst att vara hemma en dag till så jag går till skolan imorn med mer energi.

Idag ska jag plugga biologi och matematik. Vi har prov vecka 19 i biologin så jag måste börja plugga med det och speciellt för vg nivån. Så himla svårt i vår skola ibland! Är trött på det.
Ibland kan jag känna för att byta skola eftersom att man blir så stressad i våran och man måste ta allt ansvar själv, osv. Vet att det inte bara e jag som tänker såhär.


Fotograd: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0