I could reallt use a wish right now

Hej gott folk.
Idag så har jag varit i skolan och lärt mig om olika verb, osv som var astråkigt. Men jag var nära på att skita i passet så det var tur att jag gick dit!
Senså ska vi börja med mer skit i skolan om genetiken och gentekniken, osv. Om hur utvecklingen har gått från apor till människor. Anyway...
Det är redan april också. Tiden går superfort och om 10 veckor är det sommarlov! Inte för att jag längtar jätte mycket till dess, men det ska bli skönt med värme, hehe.
Har inga planer för sommaren, ska nog sitta i ide eller nått. Kommer bli deppsommar på köpet!
Skulle behövas lite mer possetiv energi för mig tror jag.


Fotograf: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0