Såhär såg min vecka ut!

Hello dudes!
Jag har haft ganska upptagen nu de senaste dagarna, så har inte haft tid att uppdatera.
I måndags var jag i alby somsagt, i tisdags så var jag på banken och fixade bankomatkort & på kvällen var jag med erica och de andra som tvingade mig att cykla mitt i kvällen hahaha, i onsdags sov jag över hos erica och igår så hade jag och erica en träningsdag/soldag. Jag blev faktiskt lite solbränd eftersom att vi var ute hela dagen!
Vi gick i 45 min typ, situps, wii spel som var asjobbigt! Vi körde på boxning och dans, haha.
Och idag så har jag träningsverk i min rygg. Haha, det var ifrån träningen igår eller så är det för att jag höll på med mitt jobb som jag har fått hem ifrån mammas jobb. Jag tjänar 70 i timmen, vilken är superbra! Så jag är snart klar med det.

Idag ska jag nog inte göra så mycket mer än att geeka 90210 och sola! Yey, det är påskafton imorn, hihi. CANDY.
Fast jag ska sluta äta godis efter påsken, vilket jag alltid skjatar om, haha. Men jag har blivit beroende så jag måste skärpa mig.


Btw, så ritade jag den här i onsdags, bara för kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0