Vårdesign

Hello people.
Har inte bloggat på länge pga att jag inte har orkat eller hunnit. Påsklovet var ganska najs, hittade faktiskt en favvo serie, hihi, 90210! Jag tycker att den är asbra... Men andra verkar inte tycka att den är nått speciellt.
Anyways. Jag var hemma idag eftersom att jag kände att jag behövde en break från skolan, (låter larvigt) men jag har även pollenallergi. Jag hade värsta pollenallergin igår i skolan och jag kunde inte plugga pga det, så jag var hemma idag. Men imorgon går jag. Måste plugga spanska med angelica, hehe.

Gjorde en ny designer ikväll. Blev ganska nöjd eftersom att den blev vårig.
Men nu ska jag sova. Godnatt!♥




Tog kort på några våriga blommor i trädgården här om dagen!


Kommentarer
Postat av: niki

jättefin design! :D

2011-04-28 @ 22:03:56
URL: http://minvannikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0