Black & white

Hola felaz!
Har haft fullt upp i veckan, är ledsen för det. Var en vecka sen jag bloggade. Oops...
Men nu är jag tillbaka med mer att erbjuda. Jag ska visa bilder från i lördags som bella tog på mig. Vi hade en fotodag igår och vi valde att ha temat "Svartvitt". Det var kul faktiskt. Vi tog bilder lite här och där.
Först så tog vi någonstans vid en väg, sen i hanvikens skola och sen i kunskapsskolan.
Senså var jag och såg när mina vänner konfimerades i kyrkan. Tog massa kort och filmade dem, hehe. De kommer döda mig om jag lägger upp haha.

Åh, senså idag så har jag pluggat svenska. HELA DAGEN. Fick ont i huvudet på dagen vilket inte var bra. Jag var tvungen att göra klart min berättelse i svenska steg 25. Började jobba 12 på dagen och blev klar halv 9. Kul värre...
Men tidigare ikväll så skickade jag in den till min svenska lärare, så vi får väl se när jag ska redovisa det i veckan. Eftersom att det bara är två dagar kvar i skolan + en dag då vi ska vara ute och ha frilufsdag eller vad de var så blire fett stressigt. Jag och Angelica måste ju göra klart spanska steg 20 också. J*vla skit.








Det här var några av bilderna, fler bilder kanske kommer upp i veckan ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0