I just want to say Hello.

Hejsan,
I veckan har jag haft en hemstudiedag, en orienteringsdag och en teknikdag! Astråkigt.
Fast det var skönt att vi hade en hemstudiedag iallafall.
Fick mvg i biologi provet förra veckan och jag, camilla,lisa och jajja fick mvg i tekniken också. Asgrymt tjejer!
Och äntligen är det fredag IGEN. Nu har vi bara 3 skolveckor kvar. Känns väldigt skönt att allt blir klart snart. I sommar ska jag träna som fan och sola. Ska få till en bra form och hälsa. Måste få upp kondisen också.

Och så jävla typsikt att jag måste göra om simningen nästa vecka. Fick damp idag. Hatar vatten och jag hatar simning så det kommer ju gå super...
Fast det är tur att Linnea ska simma också, så jag har nån att vara med.
En till sak är att jag äntligen har fått hem min första ELLE tidning, och på köpet fick jag en H&M tidning också. Den tog mig 2 timmar att läsa, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0