Prov imorn!

Hello people!
Har inte bloggat på sjukt länge nu. Jag har varit så himla upptagen hela tiden så är ledsen för det, verkligen.
Har inte varit mina veckor direkt, eller snarare inte mitt år heller. Men nu försöker jag tänka på provet till imorn, så har tillbringat hela dagen på biologi. JÄTTEKUL.
Dessutom så hade vi orientering på morgonen idag och jag sprang själv, hehe. Även fast det var första gången jag sprang själv så gick det ganska bra, men det var så himla varmt! Hade min adidas tröja på mig och mjukisbyxor. Giss om jag svettades sönder!?
Hahah, åh är så nervös inför provet imorn. Det är så att jag ska ha vg/mvg i biologi så jag har pluggat med det här i typ 5 veckor nu. Kan ändå i allt! Det kommer ju vara 46 frågor så jag är jätte skraj. Vill verkligen ha bra betyg för en gångs skull.

Men snart så ska jag gå ut med mamma och sen ska jag möta erica klockan 8. Trevligt värre!
Och på fredag kommer Bella, och mina morföräldrar! Jättekul! LÄNGTAR.
Hare gött! ♥




SAKNAR SOMMAR♥ Bara 5 veckor till sommarlov nu :)

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: ska bli!! :D

2011-05-12 @ 20:54:33
URL: http://isabellestyle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0