Rain is in the air

Godmorgon!
Helgen har jag spenderat med Bella för det mesta, och senså har min mormor och morfar varit hos oss sen fredags. Trevligt trevligt.
Igår så tog jag och Bella lite random bilder på dagen, vi brukar annars ta seriösa, men nu tog vi oseriösa, hehe.
Jag har bara 3 bilder just nu, så jag kommer få lite fler nån annan gång.
Btw, så kom sverige 3a igår på eurovision song contest. Helt sjukt, vi som var 1a från början! Och sen var vi jätte nära på att komma 2a, men då fick italien poäng och kom 2a istället. Jävla skit!
Fast 3a e bra för att vara sverige. Vi som typ aldrig kommer så högt upp.

Men nu ska jag tänka vidare på London, hihi och läsa Elle magazine. Suuuper! Fast måndag imorn... skola. Fuck.
Ha det gött.






Såhär såg vädret ut igår. Idag= regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0