Today's

Godmorgon sunshines!
Idag ska jag ta en joggingtur, läsa elle magazine, antagligen läsa twilight (till engelskan) och måla naglarna.
Har inte hunnit läsa ut elle magazine ännu, den är så tjock! Hehe. Senså var jag nära på att förstöra tidningen igår kväll genom att jag stötte till ett glas med vatten på mitt nattuksbord bredvid sängen, och under ligger mina tidningar. Skitsmart.

Imorn kommer min brorsa, helena och noemi hit. Har inte träffat dem på jätte länge nu! Var säkert 1 och en halv månad sen eller nått sånt.
Och senså hade jag tänkt att åka med på den där Rix fm festivalen på söndag, men jag tror inte att jag kommer göra det eftersom att de kommer. Men men vi får se!
Pusshej♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0